Aşağıdaki odalardan birine yatak odası mobilyanız sığıyorsa odanızı oraya taşıyın, çocuk odası da aynı katta olsun. 1 yaşından sonra çocuk daha büyümemiş oluyor, farklı katlarda olmaz bence.
Oğlum 10 yaşında, odalarımız yanyana olduğu halde kapıyı aralık bile yaptırmaz korkuyorum diye. Farklı katta asla yatmazdı.
Eltim de dubleksin üst katında oda olmadığı için yıllarca oturma odasında yatırdı mecburen. Çocuk 8 yaşında olunca alt kata oda yaptılar ama yatmıyor, yatırsalar da gece yukarı çıkıyor oturma odasında yatıyor çocuk.
Sizin çok çok erken yani 1 yaş. Yatak odanız aşağı sığmıyorsa da üst kattaki geniş dediğiniz odayı bir şekilde tadilatla bölüp çocuğa ayrı bir kısım yapabilirsiniz eğer kendi evinizse…