beysenyil busrax_ daha geçmedi pazartesi günü görünüyor. Sabah test yaptım silik çıkınca kan vermek istedim
beysenyil edasaribek daha geçmedi pazartesi günü görünüyor. Sabah test yaptım silik çıkınca kan vermek istedim
Adensu_ Canim pozitif gorunuyor ama ¾ gun sonra birdaha kan ver 🥰 doktor bana 5-25 gri bölge sayiliyor ama daha regline baya var oyuzden hayirli olsun🩷
buse76 Pozitif gibi ama değer çok düşük canım belki düşebilir pazartesi günü tekrar ver kan inşallah artar hayırlı olsun