Uzgnsrt Merhaba ben 9 haftalık hamileyim doktora gittiğimde iki üç gün geriden geliyor dedi. Bu bir sorun olur mu ? Ve neden olur ileride sorun yaşar mıyım bunu duyan var mı daha önceden ???
htck16 Uzgnsrt bir sorun olmaz bence bendd 14 haftalik hamileyim doktor bebeğin 1 hafta geriden geliyor bir veya iki hafta geriden gelirse bunda bir sorun olmaz demişti 🌸
huysuz__ Uzgnsrt bu bebeğimde 12. Haftaya kadar 2 kez kontrole gitmiştim. 8 olması gerekirken 7 çıkmıştı, 10. Haftada da 4 gün geride çıkmıştı . 12 den sonra hep uyumlu çıktı başlarda oluyo uyumsuzluk endişe etme
Uzgnsrt huysuz__ bu birazda yanlış adet tarihi söylememizden ya da adet tarihi ile ilişki tarihi uymamasindan olabilir mi ?
huysuz__ Uzgnsrt bazen öyle oluyo da benim ki netti adet günüm de yumurtlama günüm de belliydi takip etmiştim, ultrasondan kaynaklı da farklı çıkıyo başlarda çok minikler ya