Minikbiranne35 Kızlar 32 haftalık olduk şuan kasıklarımda adet sancısı var çok kötü bide sanki bir anda adet olacakmışım hissiyatı var bunun sebebi nedir acaba 🥹
Edaacar-ozkan Minikbiranne35 bende öyleyim 30 haftalık 2 haftadır kasıklarda regli agrısı yaşıyorum rahim bölgeme top gibi bir şey bastırıyor çocuk içerde yuvarlak olup kitleniyor sonra geçiyor ama
Selinmoon Minikbiranne35 Kasık ağrısı mı ? Benim de oldu enfeksiyon çıktı 🙄 birde arada yalancı sancılarda oluyormuş o haftalarda
Rabiul Minikbiranne35 bilmiyorum ki canım forumda okuduğum kadarıyla regl sancısı gibiymiş belki kendini gösterip kaybolur haftan yaklaştıkça tekrarlar 🤷🏼♀️
Minikbiranne35 Selinmoon enfeksiyonluk bişey olduğunu düşünmüyorum çünkü akıntılarım normal yalancı sancı buysa çok kötü bir ağrı