Kubra001111 sizi motive edecek bişey diyim, benim sol tüpüm yok, dış gebelik yüzünden 3 sene önce alınmıştı, ekim ayında tek tüpümü kontrol ettirmek için gitmiştim, tüp açıktı ama enfeksiyondan hafif şişme oluşmuştu, çok modum düşmüştü ama boşa üzmüşüm kendimi veee o tek tüple gebelik oluştu 🥰