Melis_kykk Kızlar karnımın içinde aci oluyor boyle yirtiliyor gibi yasayan varmi bu durumu acaba bebis büyüdüğü içinmi karnım içinde acı oluyor ?
Ummuarbc Melis_kykk bebek büyüdüğü içindir canım magnezyum kullanıyor musun benimde akşamları karnım çok geriliyor du yırtılacak gibi oluyordu magnezyum kullanıyorum olmuyor artık eskisi kadar
lLavinia Melis_kykk ben de sabah karnımın acısına uyanıyorum. Geriliyor mu bebek büyüyor o yüzden mi bilmiyorum artık.🤷🏻♀️
Alparslanmom__ Melis_kykk bizde 26 haftaligiz benimde öyle oluyor yenu yenu başladı normalmi bu durum acaba?
Sysedayilmaz Melis_kykk zayıf olduğum için benimde en başından beri öyle oluyor korkma rahim ve bebis buyudugu icin bu sekilde hissediyorsun
Melis_kykk Ummuarbc magnezyum kullanmıyorum birde geceleri ayaklarıma kramp giriyor çok kötü dayanılmaz sekilde
Melis_kykk Alparslanmom__ bende 22+4um büyüdüğü için oluyordur diye düşünüyorum şimdi googleden baktım öyle yazıyor
Pinaargunes 28+4 um benimde iki gündür oluyo karnimda acı hissediyorum kalktigimda yeni olmaya başladı heralde büyüdüğü içindir🙏😑
Ummuarbc Melis_kykk oluyor canım normal benimde gündüz sorun olmuyor ama geceleri hep ağrım çok oluyor kasığımda falan sen doktora git magnezyum verecektir sana o rahatlatır
Melis_kykk Ummuarbc doktoruma söyledim ozel bir ilaç verdi 3 eczaneye gittim bu ilaç hem yok hem depolarında yok bu yüzden doktorumu degistiricem😂