Merhaba kızlar bi ay önce bronşitten kullandım ama günde bi defa düzensiz şekilde çok pişmanım tam geçmedi bebek var diye korktum iki öğün almaya antibiyotiği. Şuan tekrardan başladı gribim birşey olur mu doktora gideceğim ama kullananlar bebeğe zararı oldu mu hiç bugüne kadar kaç kere kullandınız gebelikte?