KurabiyeninAnnesi123 Akdogan70 15 inden 15 ine degil mi erken henüz görünmesi icin yeni aya yeni girdik girer girmez düşmüyorlar 15 ine yakım düşüyorlar
Kelebeekkkk Akdogan70 formu nasıl doldurunuz ? Sadece yaşayan olarak siz ve çocuklarınız mj girdiniz aylık gelirinize ne yazdınız mesela kabul olması iÇin f
KurabiyeninAnnesi123 Akdogan70 bayramda yada bayramdan önce aldınız mi bana geçen ay erken yatti 15 inde alıyorum ben bayram diye erken yatırdılar
1prensesannesi__ Akdogan70 bi kesinlik veremem ama secimden kaynakli olabiliyo bazen sıfırlayabiliyolar e devletten bakabilirsin bazen suresi doldu yazar bazen ihtiyac sahibi degil yazar kimisinde araba alinca ya da sigorta olunca kesiliyo otomatik