Seyma200110 Değerim dün 4100 çıkmıştı beta normalde hep hastaneden takip ediyordum bgn sağlık ocağına verdim onlarda aynı hastanenin laboratuvarında çalışıyor >1320.00 çıkmış bu ne oluyor nasıl oluyor bilen var mı
lalhiguk Seyma200110 beta hcg hep aynı yerde verilip takip edilmesi gerekiyor çünkü laboratuvardan çok fark ediliyor sonuçlar
_Atasoy Seyma200110 doğru canım bi sıkıntı yok bazı devlet hastanesi ve sağlık ocağı tam değer yazamıyabilir en son ki değerin 4 bin küsür felandı ya son yapılan ölçümde ki değer aslında olan değer değil > büyük diyo yani yine 4 bin üstüdür başka yerde ölçtür dediğim gibi çıkar çünkü bizzat yaşadım korkulacak hiç bişey yok hayırlı olsun canım 🥰
KurabiyeninAnnesi123 lalhiguk bence alakasi yk ya ben ilk acilde verdim sonra misafir olarak saglik ocagnda verdm sonra da kendi aile hekimime verdim saglkli bir seklde de artış yaşandi
lalhiguk KurabiyeninAnnesi123 laboratuvar ile alakanız varsa kit farkını biliyorsunuzdur diye umuyorum 😊