Selam kızlaar, 32 haftalık olduk biz oğlumla geçen hafta nstye başladık 1800 Grdı şuanlik bi sıkıntımız yok ara ara geceleri başlayan bel ve kasık ağrısı hariç tabi😥 eksiklerimizi tamamladık bı kaç hafta sonra yıka ütüle çanta hazırla olayını yapıcam şuan biraz erken gibi geliyor ne kadar heycanla kalkıp yıkayıp hazırlamak istesemdee☺️ siz nasılsınız nasıl gidiyor çantalarınızı hazırladınzmı?