rmyscmc benm zorunlu sezeryanri canım pıhtı sorunum vardı hemde ikiz olduğu için. Çok korktuğum için yalwardim ben genel olsun diye iğneden korkuyordum da inan boşuna yalvarıp ağlamışım hiç hissetmedim bile sadece vurunca bacaklarıma tuhaf bisi oldu öyle hissettim. Hatta uyuşmadım diye ağlamıştım genele dönsünler diye ama iyiki spinal oldum bebeklerimin ilk seslerini duydum çünkü bir ay kuwezde kaldılar seslerine hasret kalmıştım.