Özel hastanelerde bayağı yüklü miktarda Ssvd yapıldığını biliyorum. Fakat merak ediyorum. Devlet hastaneleri normal doğumu bu kadar desteklerken sezeryan sonrası normal doğum yapıyormu? .İki çocuğum var ikiside sezeryan malesef. Normal olmasını ne çok isterdim. Ama ilki 38haftalık kontrolümde suyum tamamen bitmişti. Oda bir ay öncesinden akıntım olduğunu söylememe rağmen doktorum (özel hastane) altına kaçırıyorsundur diyip geçiştirdi. Ve malesef sezeryan olmuştum. İkinci çocuğumda da 35 haftalık kontrolde sancım çıktı nstde(araştırma hastanesi) .doktorum sezeryan sonrası sancı hem anne hemde bebek için risk oluşturduğunu söyleyip aynı gün sezeryan olmuştum. Şuan Samsun doğum hastanesinde kontrollerimi yaptırıyorum ve içimde kaldı normal doğum☺sanırım bunuda sezeryan doğum yapacaklar 28haftalık gebeyim. Merak ettiğim devlet hastanesinde sezeryan sonrası normal doğum gerçekleştiren varmı. Yada duyan?