milaninannesi arkadaslar 35 haftada doktor gun verebilirmi dogum icin acaba yarin randevum var ve sezeryan olucam yoksa dogum gunu almam icin erken mi?
Pinar38 milaninannesi bende 34 +6 yım dün gttim doktora bu ayın 25 ine kadar haftada gel nst ye gir dedi ayın 25 inde çatı muayenesi yaparım açılma varsa doğuma alırım yoksa bekleriz dedi çünkü benim ki de sezeryan olacak
Pinar38 Kzyfe eğer açıklık varsa doğum başlamadan yani riske girmeden alalım diye çatı muayenesi yapacak doktorum