Günde kaç öğün yiyorsunuz. Ben çok uyuyorum gündüz 12 de kalkıyorum bişeyler atıştırıyorum progestan kullandığım için beni çok uyutuyor 2 saat sonra tekrar uyuyorum 6 7 gibi akşam yemeği yeyip 11 gibi uyuyorum. Hiç açlık hissetmiyorum hep uyuyorum. Yeterli beslenemiyorum galiba 🙁 benim gibi olan var mı