Ozlem3737 bence hiç geç değil benim 2.gebeliğim ve ben bu gebeliğimde 8.haftaya kadar bekledim kalp atışları için. Doktora kalsa 10 gün sonra gel dedi ama eminimki moralimizi bozacak şeyler söyleyecekti ilk gebeliğimden tecrübeliyim çünkü. İlk gebeliğimde stresten kaybettim bebeğimi. Daha 7 haftalık bile olmayan bebek için kalbi durmuş dedi o stresle 2 hafta sonra da başka bir doktora gittik bu çocuğun kalbi dün durmuş dedi bende anlattım durumu doktora, çok strese maruz kalmışsın dedi Allah o ilk gittiğim doktoru bildiği gibi yapsın. Bu yüzden 8.hafta gayet normal bir tarih ayrıca yurtdışında 8 haftadan önce ultrasonla bakmıyorlar bile. 8 haftalık gebe olduktan sonra keseye,kalp atışlarına bakılıyor en doğrusunu yapıyorlar.