OktaycanveAnnesi Benim bebeğim başından beri 1 hafta ileride görünüyordu.Bugün kontrolde kilosu 3.200 dedi Dr bana çok geldi 🙈 Sordum sorun yok iri bebek olabilir normal birşey sadece kandan şekerime bakacak bir sorun olmasın diye..Sizin kiloları kaç acaba ?
Esraaaas OktaycanveAnnesi maşallah canım benim 36 da 2800 haftasıyla uyumlu dedi seninki iki üç hafta ilerde gibi
ElaEge OktaycanveAnnesi benimde 36 da 3050 kiloydu normal dedi kişiye göre değişiyor galiba sağlıkla gelsinlerdr kilonun önemi yok
annelik_4 OktaycanveAnnesi benimde 32 haftada 2700 Gr idi doktor haftasına göre biraz fazla dedi şekerden şüphelendi şükür şekerde çıkmadı sağlıklı olsunda kilo önemli değil en fazla tombik bı cimcime olur🥰
OktaycanveAnnesi Esraaaas üç değil ama 2 gibi duruyor dedi bilmiyorum başından beri böyleydi şekerden olsa suyumda sorun olur anlayamadım
OktaycanveAnnesi ygmrerdm umarım öyledir de başka birşey çıkmasın kaldıramam valla bak zaten bi ara zehirlenme bilmem ne olayı çıktı sonra değilmiş öyle korkuttular beni hayattan soğudum şimdi de bu sıktı canımı
ygmrerdm OktaycanveAnnesi kendine sıkıntı yapma canım daha dun kontrole gittim 31 haftalikken 2500 kiloydu bebeğim ki haftasina gore nerdeyse 3 4 hafta önce banada suyu fazla sekerin vardır bilmem ne dedi sekerim falab çıkmadı suyumda bundan iki hafta önce dengelendi simdide doktor anne babadan genetiktir diyor sadece
OktaycanveAnnesi ygmrerdm çok sağol ya gerçekten insan ürküyor suyunda fazla az bişe yok herşeyi temiz ama genetik demek ki
Selinmoon OktaycanveAnnesi Benim kuzeniminde öyleydi hep 37. Haftasında doğum yaptı 3400 gr doğdu biraz daha dursaymış 3800 olacakmış 🤣
Demet_parlak49 OktaycanveAnnesi bizimde 30 haftada 1150 gr çıktı doktor 3 hafta geri dedi ben napıcam bilmiyorum
OktaycanveAnnesi Demet_parlak49 genelde tansiyon yüksekliğinden geri kalıyormuş var mı öyle bi durum ? Bende öndeyim ve açım resmen hiç bişe yiyemiyorum tek yiyeceğim et balık salata süt ürünü bu kadar ne can sıkıcı olay yaa.Şimdi yesem bebeğe birşey olacak Allah korusun yemesem açım ne iş bu anlamadım
Demet_parlak49 OktaycanveAnnesi yok benim tansiyonum sürekli düşük bize genetik dediler ama sizin için üzüldüm rabbim yardımcınız olsun inşallah
OktaycanveAnnesi Demet_parlak49 Teşekkürler üzülmeyin daha net bişe yok benim tahminim bu sadece ama dikkat ediyorum az birşey kaldı o iyi olsun birşey istemem aç da kalırım gerekirse😅