Hlnnyldzz         Kızlar kan ve idrar sonuçlarım bu şekilde gelmiş sürekli bayılma hissim vardı enerjim hiç yoktu doktor test yapalım dedi. Sizce kötü mü sonuçlar? 7 aylık hamileyim. Bebekte bir sorun yok gelişimi boyu kilosu her şey iyi ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum sürekli uyumasam bile uzanmak istiyorum