Kızlar ben diyetisyene başlamıştım o bana köy sütü köy yoğurdunu tüketmemem gerektiğini çünkü mikroplar tam ölmediği ve bizim kaynatmamızla da ölmeyeceği için yararından cok zararı olabileceğini söylemişti. Sizler ne düşünüyorsunuzz kullanıyo musunuz köy yoğurdu çok severim tekrar yoğurt yapmaya başlamayı düşünüyorum ya market yoğurdu sütü daha az yararlı bence😩😩