Vera Bebeğin hareketli olmasının cinsiyetle gram alakası yok, anne karnındaki bebek çok hareketsiz diye doğum sonrası öyle olacak diye bir şeyde yok ☺️ Kaç kilosunuz? Belki kiloyla alakalıdır belki de bebeğin favori pozisyonu dışa doğru değil içe doğrudur içe doğru olan hareketleri çok hissetmeyiz. Bir de bebeğin uyku periyotları olduğunu unutmamak gerekir gün içinde anne hareket halinde olduğundan bu periyotlar daha da uzayabilir. Zaten her şartta sadece karın duvarımıza çarpan yer değiştirme, dönme ve vurma hareketlerini hissediyoruz sadece. Biz yeterince hissetmiyoruz diye hareketsiz olduğu anlamına gelmiyor kendinizi üzmeyin yine de doktorunuzla görüştüğünüzde sorun en doğru bilgiyi o verecektir😍