1_papatya Melike_00 ben 20. Haftamda olmuştum 2. 3 gün kolumu kaldıramadım ama anneyi ve bebeği enfeksiyonlara karşı koruyan gerekli bir aşıymış 10 yıl içinde olmadıysan yapalım dedi bende yaptırdım