Xmom saziye51 ben de 2019da olmustum. üzerinden zaman geçtiği için tekrar yaptılar ama bu sefer tek doz yaptılar 2ye gerek yok dediler. Sağlık ocağından arayıp bilgilendirmeleri gerekti aslında sizi
yeni-annelik Xmom ben 2021 yılında yaptırmıştım ama beni sağlık ocağından arayan soran yok 21. Haftamdayım geç mi kaldım acaba
saziye51 Xmom Kıbrıs’ta yaşıyorum o yüzden burda öyle bi uygulama yok maalesef o yüzden sormak istedim
Xmom Hareketlerini hissedebiliyor musunuz peki? 2. daha çabuk hissedilir demişlerdi ama oğlum biraz uysal galiba daha 3 4 gündür hissediyorum
hepoyleolurzaten_ alinsmom_ 17+6 haftalığız bizde bakalım napıcaz iki bebeyle🥲doğsunda çabuk büyüsünler inşAllah🤲🏻🥰cinsiyyetumuz kız sizde ne acaba?
alinsmom_ hepoyleolurzaten_ Allah bir ağızda kurtarsın inşallah canım sağ salim gelsinler 🥰 bizim de kız ❤️
hepoyleolurzaten_ alinsmom_ amin amin canım bütün hamileler sağ salim kucaklarına alsınlar bebeklerini
annesininballisi alinsmom_ 20+6 bizimde 🥰 cok hareketliyiz bizde özellikle geceleri simdiden uykular haram oldu 😅 doğduktan sonrasına hazırlık yaptırıyor bize beyefendi galiba 😅
alinsmom_ annesininballisi biz de henüz hareket hissetme yok bakalım ilk ne zaman hissedecek🥹 sağ Salim dünyaya gelsin inşallah💗
Sema_1nur Melike_00 ben oldum 3 gün boyunca kolumu kaldıramadım pazartesi oldum bu gün cuma dün akşam üzerinden beri kaldırabiliyorum üzerine baskı yaptığımda hâlâ ağrı var