Lin1234 Merhaba hanımlar şuan 9 haftalıgım ve gün geceden beri çok kötüyüm fena şekilde salgına yakalanmışım burnum durmuyo desen yeri hastaneye de gidemedim halim yok kalkicak varmı önerileriniz yardımınıza çok ihtiyacım var 😥😢😔🥴😶
isil-ay Lin1234 bende bayramda grıptım 20 haftammıydı neydı doktor ıhlamur ve parol kullanabılırsın demıstı .