Ayseolcay 39+6 oldum doktorum 41 e kadar bekleyelim istedi 2 günde bir nst çekiliyorum ama bir tık yok henüz önümüzdeki hafta propes ve suni sancı başlanılacak daha önce bu şekilde deneyimi olan var mı