Merhaba benim sağlık ocağım beni takip falan etmiyor. Bi ilk gebelik için kan testi verdiğimde çağırdı şu an 21+3 üm arayan soran yok. Bugün kendim gittim ebem izne çıkmış doktorumla birlikte. Başka doktora yönlendirildim durumu söyledim o beni başka ebeye yönlendirdi. Başka ebede aşını ben yapamam kan tahlili istememişler senden pazartesi gel kendi eben yapsın dedi. Bu normal mi ben sağlık ocağı doktorumumu değiştirsem yoksa benim mi peşlerinde koşmam gerek ki