Giizem55 Canım normal bir şey. Hcg hormonlarındaki yükseklik bazı annelerin daha duyarlı hale gelmesine neden oluyor. Mide boş olduğundan dolayı sabah ilk uyandığında kahvaltı öncesinde meydana gelebilir. Ama bu suyu kustuktan attıktan sonra rahatlıyor insan.Sabah kalktığında başucunda bir parça ekmek ya da çubuk kraker, sarı leblebi yiyebilirsin. Sarı leblebi midenin öz suyunu emiyormuş bu çok iyi gelebilir. Küçük bir lokma olsa dahi yemeye çalış. Umarım kısa sürede geçer 🙏