ysysys 3.trimesterde suyu fazla çıkan var mı? Normale indirmek için neler yaptınız? Ne yediniz, içtiniz? Benim karbonhidrat ve meyve/şeker tüketimim fazla olduğu için suyumun fazla olduğu düşünülüyor ama meyveyi de kesmek istemiyorum😬
Sermec27 ysysys şeker var mı ikinci oğlumda su fazlalığı çıkmıştı şekerim vardı üçüncü oğluma hamileyim yine bir tık suyum fazla şekerim var yine
Mavii17 Benim de suyum fazla çıktı ama şeker yüklemesi de yaptım normal çıktı neden böyle oluyo anlamadım
Emcoysss ysysys şekeriniz yoksa buna takılmayın havuç bezelye yeme demişti bide tatlı ve karbonhidrat azaltmamı istedi sonra düzeldi / normal 3 lt suyunu içmeyi ihmal etme tabi
Mavii17 ysysys Ben bugün farklı bir doktora gittim bebeğim 2 hafta önde gidiyormuş gizli şekerin olabilir dedi 1 hafta şeker takibi yapacağım sende bir sor istersen doktoruna daha önce gittiğim doktor hayır suyun fazla değil falan diyordu bugün gittiğimle birlikte 4 tane doktor bebeğinin suyu fazla dedi ama kendisi fazla değil diyordu
Emcoysss ysysys için mutlaka en az 2.5 litre 🙂 Benim bebek bir hafta ilerdeydi şeker yüklemesi yapıldı ama yüksek değildi sadece yediğine dikkat et dedi
Tugce-89 Benimde bugün kontrolüm vardı suyun yükselmiş biraz dedi bende de şeker var oyüzden yükselmiş dikkat et dikkat ettiğim halde yükseliyo nasıl düzene girer acaba