Sermec27 açlık benim 92-94-96-98 di normalde tokluklarim 2 kere bir 132 birde 160 çıktı oda abarttım zaten hatırlıyorum genel olarak 120 min altında tokluk yani kötü gibi değil ama Dr beni çok korkuttu bebek çünkü önde gidiyor 3+4 hafta kafa büyüklüğü sınırda 9.8 kg su 3 , önde gititgi için detaylı şeker testi yaptılar şekerim çıktı ben yeni 2-3 haftadır böyle şeker ölçümü yapıyorum çoktan değil yani , Kotnrol altina alınmaz kalbi durabilir vs dedi yani baya korktum dün acayip diyet yaptım porsiyon falan değerlerim açlık 84 tokluk 89 çıktı öğle yedim henüz ölçmedim merak ediyorum ne çıkacak hafaya kadar dikkat etmem lazım yoksa yatiracaklar