Merhaba hanımlar ilk gebeliğim kese etrafımda kanama alanı oluşan var mı Ne zaman bitti kahverengi akıntısı olan oldu mu hiç Benimki Doktorum kes etrafında kanama alanı var bunu dışarı atacaksın dedi mecburen ve progestasyon yazdı sürekli dinleniyorum 15+2 haftalık şu anda Sizce riskli dönem bitti mi kese etrafında kanama çok önemli mi riskli mi Sizce, Doktor kesede Bebekte sıkıntı yok dedi hep düşünüyorum Sizlerin de fikirlerinizi almak istiyorum