Gulsennnnb hamileligimin 7. Haftasindan beri hep yüksek oyüzden bende sürekli ilac kullaniorum doktor ilac bebege zarar verir deyipte sakin icmemezlik etme demisti ilk muayenede asil icmezsen bebegine zarari var dedi beyin gelisimini engelliyomus oyüzden ihmal etmeyin ben 30 haftalik hamileyim hala kullaniorum herayda kontrolüm oluyo malesef yapicak bisey yok sükür ki ilaci var