Aleynaz06 MihriSare bana da tahminde bulunur musunuz acaba 🙈🩷 
2prensesannesiiii Ceylo28 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRT2mtG2fvGeZPH7KuTR73rRPODKeKVHiwkaw&usqp=CAU Bebeğin ne tarafa yerleştiğine göre cinsiyet belirten bi teori dr İsmail ramzi teorisi ama bilimsel bi kanıtı yok drun kendi yöntemi
Laz53__ 2prensesannesiiii  benimki ne acaba
2prensesannesiiii Laz53__ canım kese var daha içinde bebe görünmüyor bi sonraki muayenede görürsün o zaman at bakarım ben keseye değil bebeğin yerleştiği yöne doğru anlıyorum
2prensesannesiiii Laz53__ ay tamam tamam gördüm 😂 bakar kör olmuşum dikkatli bakınca gördüm erkek teoriye göre