Serenkcbi 35 haftalık oldum ve bende hala ne süt ne su hiçbişey gelmedi yada ben farketmedim. Normal mi ya
Annesed Serenkcbi normalmiş bu sütün olmayacağı anlamına gelmiyormuş her annenin göğüsündeki değişiklikler kendine özgüymüş süte benzeyen sarı falan okudum da su duymamıştım oda normalmiş içim rahatladı
AdaninAnnesi Sakın o sıvıyı harcamayın o sıvı bebek için o kadar önemli ki midesinden ilk onun geçmesi gerekiyor