Normalde midemden çok problem çekmemiştim bu haftaya kadar. İki gündür içtiğim suyu bile çıkarıyorum, bir lokma midemde durmuyor inanılmaz kemik ağrıları, baş ağrısı, ishal vardı🥺 bugün acile geldik, idrarda protein kaçağı ve keton görülünce doktor yatış verdi takip için. Ama şimdi iki seferdir tansiyonum da düşük çıkıyor. Doktor normalde bu haftalarda gebelik zehirlenmesi beklenmez dedi. Bu haftalarda yaşayan oldu mu? Çok korkuyorum. İki gündür hiçbir şey yiyemiyor olmam tansiyonu tetiklemiş olabilir mi?