mom28_ aynen öyle dediğiniz gibi özellikle evlenmeden önce çok söylenirdim olmuyorsa olmuyordur kendini bu kadar üzmenin harap etmenin ne anlamı var diye hatta teyzemin 8 sene gibi bi süre olmadı ameliytlr aşılamalar tüp bebek vücudu hep mosmor ameliyat izleri kızardım ona neden kendine bunu yapıyorsun diye yazık değil mi günah değil mi değer mi diye evlendikten sonra benim 3 sene olmadı çevre baskısı o bu derken çok çok iyi anladım . Ki ben yine çok zorlu süreçler geçirmedim biraz daha şanslıydım o konuda ilk aşılamamda tuttu ama buna rağmen çok yıprandım özellikle olmayan 3 sene ki süreç içinde şimdi gebeliğimi öğrendiğimden beridir herkese dua ediyorum hamilelerin duası tutarmış diye , Allahın izniyle doğum zamanı kısmet olursa o sancılı şekilde isteyen herkese dua etmek istiyorum kimi duasının tutacağını bilemeyiz . Allahım, kimsenin kucağı boş kalmasın dediğiniz gibi yaşamadan bilmiyormuş insan bu zorlukları ama inanıyorum sizin için de diğer herkes içinde en güzelleri olacak inşallah 🤲