Bettdemm inşallah geçer sizinkide doğuma kadar 🤲 benim dogumuma 1 hfta kaldı için tedirgin oluyorum o zamana kadar ya artarsa vücudunun başka bı yerine dagilirsa diye korkuyorum açıkçası bana geçebilir demediler doğar doğmaz kalbine eko yapilmasi gerekiyor dediler , yada belkide bu bebeğin anatomisi böyledir böyle olması gerekiyor dediler, kafamda bin tane şey dönüyor