Deletedmom_116 Kizlar Gebeliğim yok varsa haberim yok kasigimin tek tarafında bir ağrı var bacağıma bile bastirmiyor toplaigorum resmen Bı an çıktı ortaya Başına gelen varmı yumurtlama veya kist gibi biseyden mı acaba Doktora gitmem gereklimi bilemedim 🤔🤔
myangelson Deletedmom_116 ovulasyonda kasıkta ağrı yaşıyorum bazen ama benim sadece çok iş yapmisim da bacaklarım ağrıyormuş gibi oluyordu bir de bel ağrısı oluyordu. Akıntı var mı şeffaf yumurta akı gibi?
biranne__ Deletedmom_116 belki yumurtlama yada regl ağrısı olabilir istersen bi git canım çok kötüyse
Deletedmom_116 metemom_ hayır değilim 22. Gün bugün adet üstüne 14 . Gün başlayıp üç gün içinde bittiyor yumurtlamada Kasıklarım iki taraftanda ağrıyor Bu değişik Kist falan mı ki diye aklıma geldi 🥲
Deletedmom_116 Bukettt23 Yumurtlama değil ya 22 . Gün falan bugün yumurtlama önce oldu o zaman kasıklarım İki taraftanda ağrıyor Ha oyleysede Bilmiyorum ya Kist flan olmasında 🥲
Deletedmom_116 myangelson akıntım var ewet bı kaç gündür özellikle Değişik bir ağrı Toplattiyo resmen Ovulasyondan da olabilir ama önce olmuyodu 🥲Bı doktora gideyim en iyisi kısa zamanda Kötü bişey falan olur mazzallah
myangelson Deletedmom_116 dediğim gibi akintin varsa yumurtlama zamanında olabilirsin bir takip et 1-2 güne geçmezse git bir doktora bakalım