baab1 aaa senin ilk doğumda benimki gibi olmuş dün bende öyle oldum canim hiç sancı yaşamadığım için doğum sancisi mı yoksa yalancı sancımı bilememiştim eğer kivrandıracak hale gelince gidersin dün bende öyle dedim kizlara git hastane filan dedilerde durayım eğer doğum ağrısıysa beter eder beni o zaman giderim dedim 8 dk arayla 1 dk uzunluğundaydı 5 saat sürdü doğurmadım sen biraz daha gözlemle bakalım