Lemya Kızlar adetim 5 mayıs bugün kahverengi lekelenmem oldu dün test yaptım negatif sizce hamilelik belirtisimi
Happy-melek1997 Lemya benimde 6 mayis 2 gündür lekelenmem vardı bugünle 3. Günüm oluyor dün test yaptım pozitifti akşamına kan verdim 117 çıktı kan ver istersen
HifaVera Lemya Bende Bugün adet olmam gerekiyor normalde asla gecikmem olmadı hep günümde adet olmuştum Sadece beyaz akıntım var yine bel ağrım hafif kasık ağrım var
Happy-melek1997 Mucizee80 ben duphaston ilaç kullandım 3 4 gün de lekelenmem 2 3 gün surdü kesildi yok benim 2 gündür falan zaten sildikçe çok çok az oluyordu
hilalldal Lemya merhaba dün benimde söylemesi ayıp sülük gibi kahve bir şeyler geldi akıntı gibi bugün gelmedi benim de mi yerleşmeydi acaba
Elif-ada- Lemya cnm benimde bugün adet günüm ama bekliyorum Mayıs 30 da pembe kahve rengi karışımı leke geldi 2 Nisan’da bitti dediğim gibi bugün günüm bekliyorum neolacak sabah test yaptım negatifti ilkkez yaşadım bu olayi
Elif-ada- hilalldal Buzde bilmiyoruzki cnm bizimki ney bebekmi başka birseymi bekkiyoruz hayırlısı diyerek
Mucizee80 Happy-melek1997 çok şükür benimde yükseliyor ama az yükseliyor gibi canm da sıkılıyor bilmyrm kanama lekelenme yok iki gündür çok şükür ki en son dün kan verdim acaba yarın mi versem cuma günü mü
Happy-melek1997 Mucizee80 ben 2 keree verdim baya güzel yükseldiler öncekiler gibi değil inşallah sağlıklı ilerler hakkımız da hayırlısı olsun
Mucizee80 Happy-melek1997 bende progestan kullanyrm iki gündür leke bile gelmiyor yoğun değildi ama lekelenmeden fazla olduğu için kanama diyorum aslinda
Happy-melek1997 Mucizee80 hmm anladım benim bir öncekinde böyle çamur gibiydi sürekli 2 hafta falan sürmüştü ama bunda şükür çok az sürdü ve normaldi yani