Alar-12 Kullanım amacına göre değişir diye düşünüyorum. Oğlumda anlık sağım için manuel kullanmıştım sonra baktım emziremeyeceğim tutmuyor göğüsümü bende elektrikli pompa almıştım. Lansinohun çift sağım yapanını, gayet memnunum. Hatta benden sonra kaynatıp ablamla büyük görümcemde kullandı. MaşaAllah hala sağlam, kızımda gerekirse diye kaynattım çantasında bekletiyorum. Yarın planlı sezaryen doğumum olacak kızımla kavuşuncada sağmak gerekirse diye yanıma manuel olanını alacağım.