Ben ilk bebekte almayıp bunda aldığım ve gerekli dediğim keşke alsaydım dediğim şeyleri yazayım 1
Reflü yatağı ondan yatırıyorum
Müslüm bez bol bol çok kirleniyor
Eldiven alma çünkü çıkıyor hiç durmuyor onun yerine çorap geçiriyorum ellerine
Tırnaklar aşırı sivri oluyor törpü daha iyi
Yeni Doğan değil ↉ ay eşyalar al
Bebek poşet içinde iki büklüm oluyordu onun içine poşet minderi aldım ve mama sandalyesinde de kullanılıyormuş
Çok bez alma her çocuk her bezi kabul etmiyor
Göğüs pompasını hemen alma durumuna göre al
Sezeryan oldum emzirme minderi aldım eğilmek zor oluyordu
Yelek aldım bebeğe o tulumlar üzerine falan yün giydirmek istemedim minik yelekler satılıyor e bebekte al güzel oluyor