UmayDuruMom irmknmz ekrem beydi ama doğumumdan önce gitti doğuma fisün hanım girdi ama sadece suyu patlattı şimdi ikinci gebelik yine fisün hanıma gidiyorum
irmknmz UmayDuruMom kaç haftalık hamilesiniz benim de doğuma az kaldı orada doğurmayı düşünüyorum inşallah ama endişelerim var doğumhanesi doktorları ebeleri nasıl
UmayDuruMom irmknmz 32 yim şuan ben çok memnunum doktorumdan da hemşirelerden de inşallah yine doğumuna iyi hemşireler denk gelir geçen rahatsızlığımdan dolayı gece doğumhaneye alındım yine çok tatlı hemşireler vardı
irmknmz Ben de 30 haftalık hamileyim inşallah iyi insanlarla karşılaşırız doğum şekliyke alakalı bir şey dedi mi füsun hanım
UmayDuruMom irmknmz yani ilki normal oldu bu da normal olacak bir sıkıntı çıkmazsa da devlette isteğe göre sezeryan yapılmıyor zaten