Ssraa Vagi-hex Doktorum verdi bunu bir iki kullandım(ayrıca çok rahatsız edici) saatler sonrasında böyle kum gibi beyaz akıntı oluyor ya parça parça o şekilde akıntım oldu. İyi mi geliyor acaba öyle olması normal mi ilk defa fitil kullanıyorum ama o akıntıyı görünce bıraktım
Hulya00 Ssraa ben ilk defa duygum o ilacı genelde progestan yazarlar ben progestan fitil kullanıyorum gece bir tane benden öyle akıyor akması normal bırakmayın rahim alacagı kadarını alır gerisini akıntı şeklinde dışarıya bırakır o normal bendede oluyor herkesde oluyor yani ama ilacı ilk defa duydum
Bskrt Ssraa ben de mantar için canesten kullanıyorm Gece koydm fitili sabah kalktığımda beya yoğun akıntı olmuştu. Dığum kanalını temizliyor dedi doktor, ilaçla birlikte içerdeki akıntında geliyor
Ssraa Hulya00 doktoruma affınıza sığınarak söylüyorum ilişkiden sonra yanmam olduğunu söylemiştim ondan sonra bunu verdi
Hulya00 Ssraa haaa bende düşük riskini varsa sandım inanın blmiyorum kullanmadım ama birazdan yetkili arkadşlar yazarlar postunuz yukardadır zaten ☺️
Bskrt Ssraa yok canm olsa vermezler zaten, mantar için hap vermek yasakmış gebelere fitil veriliyor dedi doktorum Zaten 10 gebenin 8inde vae mantar dedi