Kullaniciadi123 Kızlar hastane ciksii için bebegizie hangi sayfadan alışverişler yaptınız isimli lütfen yardım
Damlaozzz 3 adet alıcağım yanıma 3 setide ebebekten aldım son aldığım yeni çıkmış sanırım bilmiyorum yazlık kumaştı beyaz bir takım bulursam size atayım yaz bebeği olucaksa kumaşı çok güzel
Damlaozzz cakebabe Canım sitesinde bulamadım kendim barkodunu çektim mağazada bulursan kaçırma çok kibar ve incecik ☺️
Kullaniciadi123 Damlaozzz ama evet bunu görmüştüm o ay çok alışveriş yaptık diye dedim bidaha ki gelişimde alirm
Damlaozzz Kullaniciadi123 benim olduğum semtteki ebebekte hiçbişey bırakmıyorlar 1 tane bulunca kaptım bende hemen ☺️
ipeklinaismom Kullaniciadi123 tulum setini 359 vermiştim. Yastık battaniye 900 civarı. İlk kıyafetleri olduğu ve hatıra olaraktan saklicagim için kıydım paraya vallahi ama kalitesi çok güzel battaniye 4 iplik muslin