mine_777 İlk Tüp bebek denemem başarısız oldu doktorum rahim filmi ve kromozom testi istedi aranızda yaptıran var mı nasıl oluyor
hilalldal mine_777 merhaba ben Anestezili rahim filmi çektirmiştim temiz çıkmıştı canlı canlı acıyor dedikleri için Anestezili istemiştim herkesin acı eşiği bir değil tabi Özel hastanede yaptırmıştım
hilalldal mine_777 şöyle ki benim önce rahim filmi sonra hipereskopi ameliyatı olmuştum o yüzden kaç dakika sürdü bilmiyorum kısa sürüyor diye biliyorum