aysegulozlem Kızlar kız bebek bekliyorum isim konusunda çok kararsızım varsa değişik beğendiğiniz isimler yazarsanız sevinirim okuyanlara da fikir olsun
Bguzeel aysegulozlem kızımın ismi Dilda Ayşan. İkisi de ayrı ayrı güzel isim tek isim de düşünürseniz 😄 şu sıra Yade ismi de hoşuma gidiyor. Onun dışında zaten klasik hemen hemn duydugumuz isimler🙂
ipeklinaismom aysegulozlem kızımın adı İpek Lina oldu diğer seçeneklerim Derin mavi Maysa Elisa Mira ydi. Ayrıca durular çok güzel.oluyo yigenimizin adı diye koyamadik