Ben pişik kremi olarak hem mustela hem ıncıa markasından aldım daha doğal içerikli markalar olduğu için,losyon ve şampuanda mustela aldım ayrıca ıncıa köpük şampuan aldım konak önleyici ,bebek yağı önerilmiyor evet artık onun yerine losyonunu aldım ,deterjan olarakta siveno aldım,bide greenclean yumuşatıcı bime gelmişti ondan aldım bu kadar şimdilik diğer markalara bakmadım