Arkadaşlar bilgisi olan var var mı ? TSHm dışında her değerim normalken hepsi kırmızı oldu 🤦🏼♀️ devlet Hastanesi’ne gitmiştim kayıt açmak için yapıyorum sisteminizde bulunsun testlerin gelmene gerek yok göstemeek için aylık randevuna gelirsin demişti ama gidicem sanırım tüm sonuçların çıkmasını bekliyorum