SevgibiR
[bilinmeyen] ilacı kullan enfeksiyonu azaltıyor tamamen geçmiyor ama 😁 bende kulandim gece içip yatiyon uyuyon sabaha kadar tek doz dimi
Melisssss1994
Bir ilaç veriyorlar suya karıştırıp içiyorsun. Ve uyumadan önce yapacaksın bunu gece boyunca da lavaboya çıkma ki toplansın temizlesin. Ve ger gün sirkeli suyla vajinanı yıka. Benim de vardı bunlar sayesinde geçti
Nnazli1996
[bilinmeyen] tek kullanımlık toz mu verdi bende kullandım benm gecti ama şu miktarinida çoğalt derim 2 3 lt iç günde
ZehraS
[bilinmeyen] bol bol su ic cnm su icip tualete cikdikca da temizleniyo
Elifcandan
[bilinmeyen] bol su içmek. Benimde çıkmıştı ilaç vermedi doktorum. Bol su iç dedi.
Heyzil
[bilinmeyen] kesinlikle ilaç kullanmalısın ben de senin gibi düşündüm bebek küçük dedim ve kullanmadım sonra şiddetli kanama oldu hastalerde yatmak zorunda kaldım şimdi şükür kurtuldum ama zor oldu 22 hafta da zor kultuldum ve kanama devam ediyor progestorana ara verince oluyor
Gulklc
[bilinmeyen] bende 9 haftalıgım engeksiyon cıktı doktorum ilac veremem zararlı dedi fitil ve krem verdi bana birde kültür testi yaptı risk oranına bakmak icin
Aysehuli
[bilinmeyen] idrarda çıkan değere de bağlı canım çok yüksek çıktıysa toz kullanabilirsin bi zararı olmuyor bir de bol su 😊
Aysehuli
[bilinmeyen] yok canım bence içme 😊
Ahmtimrn
Bende de çıktı kızlar doktor idrar kütürüne bakacaz dedi tekrar verdim, 😣