Dün hormon tahlili yaptırdım. Daha öncesinde prolaktn hormonun 39.du. Beş aydır denemeye rağmen olmayınca tekrar baktırdım adetin 3.günü. Sonuçları bugun gösterecektim ama biraz rahatsızım. Sonuçlar nasıl sizce
Lh 4.71
Prolaktin 12.44
Fsh 7.28
E2 23.81