ayanarta1 Detaylıyi radyolojide çektiren arkdaslar orada söylenen cinsiyet sonradan değişti mi. Doğuma kadar aynı mi söylendi. Detaylyi radyolojide yaptırdım kız dendi ama aldıklarımi yinede yikayamiyorum 🙈🙈🙈 ne olur olmaz diye bekletiyorum
Bguzeel ayanarta1 yani radyoloji yada petinatoloji fatketmez aslında. Tecrübesine güvenip gittiyseniz ve gerçekten adı oldugu gibi detaylı baktıysa kızdır. Neden değişsin🤣
kader_ozol ayanarta1 ilk kızım da detaylıya radyolojiye gitmiştim doktorum kız demişti kesin detaylı da tam netleşmişti. zaten onun öncesinde net değilse bile detaylıda kesin öğrenirsin demişlerdi bana öyle de oldu😄
Bguzeel ayanarta1 alakası yok arkadaşım perinatolojiye gitti memnun kalmadı ardından radyoloji uzmanına gitti mesela daha memnun kaldı🙂 bence tecrübeyle alakalı kullandığı mk vs hepsi dahil🙂