Lykiav Oldum olası böyle halsiz,hayattan bıkmış gibiyim. Gülmeye bile mecalim yok. Herkes bana Soğuksun diyor ama bende başka bir şey var. Sizce vitamin eksikliği olabilir mi?
Guzelanne56 Lykiav yaptığım kahvaltıyı bıle toplamadım, heryer bırbırınde suan ve kalkacak enerjim yok aç bıle degıldım sırf beslenmek ıcın kahvaltı yaptım kırdım 2 yumurta peynir bıle çıkarmadan yedım😂
ikiminikannesi_ Ben böyleyim ya bir gün çok enerjiden uc gün modem dusuk kolumu kaldıracak halim olmuyor
balim35 @Lykiav bende böyleydim kendinize hoşunuza gidecek hobiler bulun spor yapın bir kere dışarı çıkınca insan açılıyor parka gidin 1 saat olsa güneş alın 🤓 evde durdukça insan eve kapanıyor inanın iui gelecek vitamin de tabiki etkisi vardır mutlaka gidin insan kendini bırakınca tümden salıyor